برنامه های ویژه شهرداری تهران برای استقبال از بهار

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه های نوروزی در پایتخت برای استقبال از بهار خبر داد.

محمد امین توکلی زاده به خبرنگار ایرنا،گفت: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان از هفته گذشته و ابتدای این ماه پر برکت شروع شده که شاخص ترین برنامه فرهنگی این ماه برپایی افتخار خانه در بلوار کشاورز و بسیاری از اماکن مذهبی و تاریخی تهران است همچنین بوستان لاله تهران از اول ماه مبارک رمضان و نیز در ایام نوروز میزبان بزرگترین جشنواره رمضانی کشور با عنوان «شهر رمضان» است.

توکلی زاده اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و به منظور ایجاد شور و نشاط در شهر تهران، فعالیت کاروان شادی پیمایی شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: کاروان گل و شادی شهرداری تهران با راه اندازی بیش از ۳۰ دستگاه کامیون گل آرایی شده و شخصیت‌های شاهنامه فردوسی، نمادهای نوروز و سفره هفت سین با گردش در معابر شهر به استقبال نوروز رفت.

به گفته وی، همچنین این کاروان شادی به مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز با شعار بهار قرآن بهار ایران در حد فاصل میدان هفت تیر تا بوستان لاله شادی پیمایی کرد.

توکلی زاده افزود: این کاروان گل و شادی که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران راه اندازی شده با برگزاری برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی متنوع و مفرح در بوستان لاله پذیرای مردم شهر تهران بود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک سری بوستان های شاخص تهران از جمله بوستان ملت و مجموعه گردشگری عباس آباد در موضوع نوروزگاه اقدامات ویژه ای داشتند و امسال نیز تلاش کرده ایم این برنامه ها پس از افطار با تلفیقی از برنامه های نوروزی و رمضانی برگزار شود به عنوان مثال امسال نیز ویژه برنامه های کشورهای مسلمان و دوست در مجموعه عباس آباد برگزار خواهد شد.

جواد آل داوود reporter picture
جواد آل داوودخبرنگار شخصیامتیاز: 1218تعداد خبر: 59
برچسب‌ها:

نظرات

همه حقوق این سایت متعلق به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران می باشد.